Na čo sa najčastejšie pýtate?

Ako si mám objednať jedlo?

Je to skoro jednoduchšie ako uvariť si čaj. Preto sme pre Vás pripravili krátky návod.



Nikto sa mi už dlhšiu dobu neozval. Čo mám robiť?

Zavolajte našej podpore na telefón: +420 461 100 936. Vaše telefonáty vybavujeme každý deň od 9:00 do 22:00.



Nenašiel som tu svoju obľúbenú pizzeriu alebo reštauráciu.

Napíšte nám! Ak spoluprácu na základe Vašeho tipu naštartujeme, máme pre Vás pripravenú zaujímavú odmenu.



Ako dlho trvá rozvoz?

Obvykle to býva pol hodina alebo hodina. Doba doručenia však závisí na rýchlosti reštaurácii alebo dennej dobe. Najväčšiu špičku očakávajte behom piatka alebo soboty večer.



Chcel by som si objednať na niekoľko dní vopred.

Objednajte si z aplikácie na našich stránkach a do poznámky uveďte, ktorý deň a v aký čas by ste chceli jedlo doručiť.



Ako si stiahnem mobilnú aplikáciu konkrétnej reštaurácie?

Každý z našich partnerov má svoju individuálnu aplikáciu s vlastnými podmienkami rozvozu. Zadajte názov reštaurácie do vyhľadávacieho poľa na úvodnej stránke webu. Kliknite na ikonku jablka pre AppStore alebo robotka pre Android. Systém Vás následne presmeruje na stránky, kde si aplikáciu môžete stiahnuť.



Prevádzkujem reštauráciu s rozvozom jedla a chcel by som tiež svoju aplikáciu.

Nie je problém. Pozrite sa, čo všetko Vám môžeme ponúknuť.